Sweet Potato
AboutBloglistSponserEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 1 January 2014 | 01:00 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum hai semua , sebelum aku tulis entry untuk kali ni aku nak ucapkan 'Happy New Year' kepada semua :) . Jadi ape azam baru korang untuk tahun 2014 nie ? . Aku sama jugak seperti orang lain mempunyai azam baru setiap tahun iaitu untuk belajar bersungguh sungguh dan menjadi seorang yang sentiasa berfikiran positif insyaallah . Macam tak percaya je esok sekolah setelah sebulan lebih bercuti kan ? . Alhamdulillah semua kelengkapan sekolah dah di beli , cuma sikap malas ke sekolah je ade lagi hehe . Btw aku baru balik dari hantar adik aku ke asrama :'( . Sedih sikit la . Malam nie bermuala lah rutin harian aku gosok baju sekolah . ok lah bye dan selamat kembali ke sekolah :) .

PAST


_______________________________________
◕ OWNER ◕


Hello , i'm Nurhayati Bt Abd Halim ,14 years old , love to have a new frienship , Nice to meet you . Thanks for visiting my blog :)

_______________________________________
◕ Contect me ◕

Facebook 

Twitter 


_______________________________________
◕ Music ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google