Sweet Potato
AboutBloglistSponserEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 11 December 2013 | 10:45 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum, hai :)terima kasih kerana sudi membaca entry pertama aku ni. Sebenarnye sebelom ni aku dah lama ada blog cuma sajesaje je x pernah buat entry pon. Tapi sejak kebelakangan ni aku asyik tengok adik aku berblogging je, pastu ad join giveaway la aku mula minat pulak. Nasib baik aku ingat lagi password blog aku. 2 hari adik aku bantu aku tukar blog lama sampai lah jadi blog skin. Aku bertrima kasih sangat kat die. And lagi satu kalo x silap kawan baik aku yg buat blog nie untuk aku dulu, tapi ntah la dah lupe hehe, ape pon trima kasih :).kalau nk mengenali aku boleh la tekan kat about me tu and boleh add/follwow facebook atau twitter, x pakse pon. Akhir sekali minta maaf ye jika entry pertama nie banyak kekurangan. Bye nanti aku buat entry lagi. hehe
FUTURE


_______________________________________
◕ OWNER ◕


Hello , i'm Nurhayati Bt Abd Halim ,14 years old , love to have a new frienship , Nice to meet you . Thanks for visiting my blog :)

_______________________________________
◕ Contect me ◕

Facebook 

Twitter 


_______________________________________
◕ Music ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google