Sweet Potato
AboutBloglistSponserEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 13 December 2013 | 06:53 | 0 Atasinchi

Hai , Assalamualaikum, petang tadi aku baru lepak ngan wanita bertudung pink dekat atas ni. Die kawan baik aku dari kitorang umur 6 tahun lagi. So malam nie aku nak cerita serba sedikit pasal die. Nama penuh die Nurul Khairunnisa bt Mohd Yunus. Die seorang yang tinggi. Die berperwatakan ceria, kalo tgk die macam x de  masalah je.. tapi di sebaliknye sape tahu kan. Die ni seorang yang sangat kelakar, kalo aku duduk dengan die nie asyik nak gelak je. Die juga seorang yang peramah. Die ni pandai, sekolah kat mrsm serting tapi die x sombong. Selalu kalo kiteorang jumpe waktu cuti sekolah panjang je, sebab die jarang balik, sebulan sekali je. Akhir sekali aku bersyukur kerana Allah memberikan kawan baik yang terbaik untuk aku. Bye..
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ OWNER ◕


Hello , i'm Nurhayati Bt Abd Halim ,14 years old , love to have a new frienship , Nice to meet you . Thanks for visiting my blog :)

_______________________________________
◕ Contect me ◕

Facebook 

Twitter 


_______________________________________
◕ Music ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google